fredag 12 augusti 2011

Isabella "Blondinbella" Löwengrip på P3!!

Åh, "Blondinbella" är på Hallå P3 och hon är verkligen helt underbar. Jag älskar hennes blogg och det skäms jag fan inte för, jag älskar henne och hon är en grym förebild!
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag följt henne i flera år, (2009 tror jag att jag började läsa hennes blogg) och det är verkligen helt sjukt hur långt hon har tagit sig på bara ett par år. Klädlinje, företag (gånger tre typ), egen tidning, släppt en bok, en andra bok på gång och pluggar samtidigt i Schweiz. Alltså ge mig lite av den kvinnans energi!?

Nej, den här Hallå P3-timman kan ha räddat hela min dag. Ska sitta klistrad vid radion och lyssna. Så sjukt smart tjej. Inte alls BLONDINBELLA i den bemärkelsen "blond bimbo". Shit. Raka motsatsen, så jävla rolig. Hennes skratt är helt underbart.

Låter som att jag är kär i henne .... men det kanske jag är också. Haha.

Nae, nu ska jag fokusera här. Hehe.

Ajöken möken

Inga kommentarer: