lördag 13 augusti 2011

NU JÄVLAR

Okey. Nu har jag vaknat till och taggat till. Var och fikade med Patric på Opalen, gick igenom gårdagen och försökte tagga till för ikväll. Vi var båda två slitna katter, men det löste sig. För min del iaf, vet ju inte om Patte är seg fortfarande ;) Hehehe.
Nae, alltså det kommer bli awesome detta.

Just nu väntar jag på Anna som ska komma med krubb från Rönkan, sen e det bara köra!

.... men det är fan i mig sista gången jag äter snabbmat/på restaurang/osv på ETT BRA JÄVLA TAG. Fy fan för mig. Jag får ju för i helvete knappt igen byxorna!! Har blivit så jävla fet, hahaha. Men så är det under sommaren gissar jag. Har blivit jävligt mycket utemat på senaste och det är ju varken bra för ekonomin eller figuren så nu är det färdigt med det.
Fast då kom jag ju på att jag o Anna snart drar, men då får jag väl vara hurtig fram tills dess. Är ett par veckor kvar fortfarande. Hehe.

Nä men nu jävlar ska jag sprätta en öl tror jag baskemig. (fylla ut kärlekshantagen ytterligare)

Ajöken möken

1 kommentar:

Patric sa...

Min underbara ängel! Klart jag blev på G! Men vart faaan tog du vägen på Farmen!? Vill höra alla detaljer sen! ;) Call me.