lördag 20 augusti 2011

Vilken härlig da'

Vilken jävla toppenkväll det blev! Herregud. Jag var otaggad fram till den sekunden då jag började sminka mig. När jag stod i duschen så tänkte jag bara "fan, måste ställa in.. pallar inte" Men vilken jävla tur att jag tvingade mig själv mer eller mindre. Tänk vad jag hade missat annars!?
Började förkröka hemma hos Anna & Karin. Massa brudar, så jäkla skoj. Skratt, skojj och alkohol. Så jävla sköna brudar. Så glad att få omge mig med människor som GER mig energi. Jag är glad tamigfan 24/7!! Det har jag de underbara människorna runtomkring mig att tacka! Fy fan. Så sjukt att jag har bra helg efter helg efter helg....

Drog till Bränna kring 23 skulle jag tro och röjde. Drack goda drinkar, dansade hela natten lång och hade så jävla roligt!! Vaknade upp med en arm om mig och jag blev bara så varm inombords. AAHH. Lyckan där. Lyckan nu. Lyckan hela dagen. Äntligen!

Promenerade med Majdo i skogen med ett stort jävla flin... var så pirrig, glad, stirrig, fnissig... ja ni vet. Löjlig. Totalt löjlig. Mysigt ändå.

Ikväll blir det nykter lördag för första gången på ungefär hela sommaren. Hehe. Ska spela spel med Anna, Karin och Annas mamma! Kommer bli trevligt. Hoppas på en tidig kväll och en tidig morgondag. Äta långfrukost och läsa tidning. Det blir underbart.

Ajöken möken

Inga kommentarer: