söndag 21 augusti 2011

Söndagsnytta & dagens outfit


Blev inget spel igår med brudarna, jag var fan heeeelt färdig. Helt slut. Så jag var bara hemma och såg på film, eller ja, halva, sen gick jag och la mig där strax efter 22. Haha. Så jävla färdig. HELT slut. Sov som en prinsessa hela natten, vaknade dock där på morgonkvisten av att det luktade surströmming så jag höll på att kräkas! Fy fan alltså. Somnade om iaf och drömde såklart om surströmming....
Vaknade kring 9 och var helt utvilad! Så jävla skönt. Käkade frukost framför Nyhetsmorgon och sen var det bara att sätta igång med storstädning. Var så jävla varmt, höll på att svettas ihjäl. Hade mjukisbrallor också men var tvungen att ta av dom för jag höll på att svettas ihjäl. Så gick omkring i skjorta och strumpor ;) SEXI.

Aeh, så jävla skönt att ha storstädat... nu har jag HELA DAGEN kvar till att göra absolut ingenting! Underbart.
Ska åka till Fagge med bilen och sen ska jag o Elin promenera.

Hoppas att den här veckan går snabbt, jag vill åka till Kreta nuuuuuuu!! Woho.

Ajöken möken


Inga kommentarer: