tisdag 23 augusti 2011

Tur att McDicken förser mig med listor när arbetslistan sinar

Kan du röra på öronen? Det kan jag faktiskt!
Kan du slicka dig på näsan? Nee, kunde det förut men nu har min tunga krympt?
Kan du kolla i kors med ögonen? Bara med ena ögat, haha.
Kan dina föräldrar lita på dig? Givetvis.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Mnjo, när jag sover? Haha.
Kan du vara på fest utan att dricka? Kan kan jag väl, men frågan är hur kul det blir? Dock, innan jag började dricka själv, så var jag ofta på fest nykter och det gick ju bra.
Kan dina vänner lita på dig? Givetvis.
Kan du tänka dig att pierca naveln? Nej för fan. Ingen rör min navel.
Kan du suga? Hahahaha
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja det är väl klart?
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, gud ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jaaa
Har du ett syskon? Två bröder, David o Hannes.
Har du varit full den här månaden? Jarå
Har du någonsin haft sex med någon? Nä????? ....
Har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert när jag var liten, nån vit lögn så där. Men klandrar dom inte för det.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nae, gjorde det imorse.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja..
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Naaeeeeaaa...
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ptja. Ja. Mer undrat vad som är så fascinerande.
Har du blivit påkommen när du har haft sex? Ne, thank GOD.
Har du haft sex med mer än tre personer? Ja, fast inte på samma gång såklart. <- agree ;) haha
Vem är din bäste vän? Hmm.. har mina guldkorn.
Vem älskar du? Familjen, vännerna..
Vem hade du senast sex med? En väldigt snygg man.
Vem vill du bli full med? Mina finaste och bästaste vänner.
Vem är den bästa artisten? Bob Dylan & Timbuktu... MED FLERA.
Vem pratade du senast i telefon med? En leverantör.
Vem har du en liten crush i? Timbuktu, alltid Timbuktu.
Vem är snyggast i världen? ...hmmm.... Megan Fox var jävligt snygg innan hon blev size 0 och opererade sönder ansiktet... men kanske... jag vet inte. Svårt.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? ..hmmm mamma o pappa tror jag.
Vem är snällast i världen? Ingen aning, haha. Mamma?
Vem såg du full senast? Tjejerna i fredags.
Vem vet allt om dig? Elin är nog den som vet mest om mig och känner mig bäst. Eller Anna.
Vem kysste du senast? Hmm ;)
Vem kramade du senast? Samma som jag kysste senast.
Vem kan berätta allt för dig? Den som känner sig manad.
Vad blir ditt namn baklänges? oniL. ;D
Har du gjort en snöängel i år? Jag tror baskemig att jag har det!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Var väl när jag föddes, har inte varit inlagd annars.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja, min anställning om man kan kalla det dröm. Snarare mål kanske. Sen massa små personliga drömmar. Bl.a fallskärmshoppningen!
Första sporten du gick på? Innebandy har jag för mig. Eller friidrott.
Minimorötter eller pommes frites? Pommes!
Vad längtar du mest till just nu? Löööööördag :)
Hur gammal har du tänkt bli? Ingen aning. Så länge jag är frisk, vill inte lbi ett kolli.
Har du haft vattkoppor? Ja fy fan, var typ 12-13 o det vidrigaste nånsin.
Vad drömde du inatt? Översvämningar....
Vilken tv-serie är bäst? Paradise Hotel DK ;)
Vad åt du senast? Ett äpple.
Höga eller låga strumpor? Höga, dom låga korvar sig bara för mig. Mina fötter är konstiga..
Vad är du mest rädd för i hela världen? Döden.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Alltid.
Vad har du för färg på ditt påslakan? Beiga/svarta/blommiga typ.
Bikini eller baddräkt? Bikini.
Är du mörkrädd? Jaaaaaaa
Tänt eller släckt när du ska sova? Becksvart (ironiskt nog)
Godaste drickan till frukosten? Kaffe, alltid kaffe.
Har du gråtit i skolan nån gång? Jao.
Hur tar du dig till jobbet? Cyklar.
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Nae.
Sjunger du på toa? Jo när jag duschar ;)
Vilken färg har din jacka? Svart.
Använder du långkallingar? Som mjukisbyxor.
Är du höjdrädd? Ja....
Vilket land vill du åka till? Oh så många, men vi börjar väl med Grekland ;)
Vad var det senaste som fick dig att skratta? När jag nyste, haha.
Vad ska du göra NU? Gå upp o powernapa.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaaaaaa :))
Har du sett din bästa vän gråta? Ja.
Vilka vitaminer åt du när du va liten? C-vitaminer, AD-droppar när jag var riktigt liten.
Har du fått någon komplimang idag? Nej, :(
Har du varit med i en rättegång? Nej.
Är du polare med grannarna? Mnjao det är jag nog, surrar iaf :D
Vilka språk talar din mamma? Svenska, engelska, grekiska, lite finska, lite tyska.
Vilka länder har du bott i? Sverige.
Hur bra är din syn? Ganska, men har glajjor för jag har lite brytningsfel.
Har du varit utomlands? Ja
Vilken tid gick du upp i morse? 07:10
Vad ska du göra i helgen? GREEEEEKLAND
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? ....oj det säger jag inte ;)
När va du riktigt sjuk senast? I våras.
Vad finns i din bakficka? Int nå!
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov, myste.
Vad är det första du gör på morgonen? Tänker "Jävla skit"
Vad ska du göra efter det här? Tvätta, yehey.

Inga kommentarer: