tisdag 23 augusti 2011

Puss Elin, sommar 2011

Har du druckit tills du spytt? Jag kan inte spy på fyllan, men jag har velat många gånger. Haha.
Sårat någon? Jag tror det. Kan ha sagt något som var menat som ärligt, men som i slutändan kanske var elakt.
Förlorat en vän? Hrm. Nae. Thank God!
Träffat nya människor? Ja! Fantastiska människor.
Kysst en främling? Hehe ja..
Tagit droger? Absolut inte.
Haft en sommarflört? Aaa
Gråtit? Jaa, är ju så blödig så jag gör det hela tiden.
Skrattat tills du kissat på dig? Haha nae, men så tårarna sprutar.
Tältat? Tyvärr! Lovade lillebror att vi skulle tälta, men har dessvärre inte blivit av.
Varit vaken en hel natt? Ne, jag är alldeles för trött för det.
Solat? Jaa!
Badat? Ja! Bästa var med Linnea på Storsand. Minus brännskadan. <-Naw, McDicken! Men ja, det var fan bäst.
Haft ett förhållande? Nee
Gjort dig riktigt illa? Hmm... nej. Tack för det.
Gjort några nya percingar/tatueringar? Tatuerat mig har jag ju, men inte nu under sommaren. Ingen piercing, nej.
Läst en bok? Många! Hundraåringen var fan bäst. Annars har jag påbörjat ca 12-13 men inte avslutat en enda. Hundraåringen är den enda jag lyckats avsluta. ADHD? Japp.
Skickat fel sms med flit? Haha, ne det tror jag inte. Inte med flit.
Suttit vid datan en hel natt? Nae, tror fan inte det.
Näckat? Hehehe ja, fast inte på allmän plats.
Solat naken? Neee alldeles för generad!
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Jaa.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej. Det är inte okej.
Varit i slagsmål? Neej, haha.
Pussat någon utav samma kön? Ja.
Sjungit högt på ett berg? Jaa, haha. Uppe i skogen så sent som igår ;)
Kysst någon i regnet? Ja.
Kysst någon i skogen? Majdo!
Kysst någon du inte borde? NAE. Eller... jo :(
Tappat rösten? Njae,
Varit på festival? LuleåKalaset, haha och allas vår Boden Alive såklart. Hehehe
Brännt dig? Njo, tydligen, eftersom jag flagnade där ett tag som en idiot.
Varit utomlands? Nope, på LÖÖÖÖRDAG!
Gjort ett bra köp? Jajjemen.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Mnjaeeooo, jag o Patric har börjar umgås lite mer. Visserligen fest, men det är väl skojj :)
Haft skadeglädje? Nae, lite så där försiktigt kanske. Är så jävla rädd för karman....
Sovit under bar himmel? Tyvärr inte.
Vad kommer du sakna mest? Vara ute en hel natt, sola, bada, grilla... men det kommer en till sommar så det är bara vara tålmodig!
Hur länge har du haft semester? Sista veckan i juni och sista veckan i juli.
Hur många nyktra dagar har det blivit? Haha,fler än förra sommaren iaf eftersom jag har jobbat på vardagarna.
Kan du tända en grill? Kan kan jag väl, men jag är lite rädd för eld. Rätt mycket faktiskt. Särskilt om det är tändvätska inblandat, vilket det oftast är när man grillar kanske...
Vilka solglasögon har du kört? RayBan, alltid RayBan.
Vad har varit sommarens soundtrack? Hmm... fan vad svårt. Men jag tror nog att Coconut Tree kommer vara en sån där låt som jag förknippar med sommar 2011.
Sommarens outfit? Klänning & ballerina.
Sommarens drink? Öl. Druckit rekordmycket öl.
Sommarens maträtt? Grillat, helt klart.

Inga kommentarer: