tisdag 23 augusti 2011

Mmmmhh

Åh, snart dags för hemgång. Eftermiddagen gick ändå riktigt fort! Tog en powernap kring lunch och käkade bara en apelsin framför datorn sen. Inte så bra, jag vet, men ville verkligen inte cykla iväg i regnet. Så var skönt att få sova lite då det onekligen blev lite si och så med den i natt.
Tydligen är jag skurmaskinsexperten i Sverige så det ringde en snubbe från Halmstad (!) och ville ha lite tips & råd. Skojj! Så tjoff gick tiden och sen var det fika. Älskar det!

Nu är det bara tio minuter kvar tills jag checkar ut för idag och beger mig iväg på en promenad innan tvätten kl 17.
Sen ska jag nog börja göra en liten packningslista! Spännande. Skoj att få packa sommarkläder, woho! Känns ju lite som att sommaren är över här, men då åker man till värmen ;) WIIH.
Justfan, måste ju hämta mitt paket från H&M också, det gör jag nog direkt efter jobbet... så har jag gjort bort det. Hoppas allt passar. Minns inte ens vad jag beställt. Nån klänning tror jag? En baseballjacka tro jag också att jag beställde. Det blir spännande, som julafton :)

Nae, nu checkar jag ut. Somnar snart.

Ajöken möken

Inga kommentarer: