fredag 19 augusti 2011

Transmission

ÄNTLIGEN HELG! Åh så skönt.
Cyklade hem i mina barbamammakläder (lila, alldeles för stor, regnajacka med tillhörande brallor) och gröna gummistövlar. Svidade om och sprang till Konsum med filmen jag och Anna hyrde igår. Skulle köpa snus o Aftonbladet. Såklart hade jag slut pengar. Orkade inte bli generad eller irriterad, betalade snusen kontant och gick hem. Loggade in på Nordea och såg att H&M drog för min beställning samma dag som kläderna skickades... gör dom alltid så? För det är ju himla konstigt. Ja ja ja. Förde över från sparkontot så jag klarar mig. Haha. Tur att det var fredag (fredagslycka) annars hade jag blivit arg! Ajja. Ingen idé. Har blivit en dyr månad. Fallskärmshoppning, festande och bokning av resa. Men det får det vara värt! Eller rättare sagt; det ÄR det värt.

Nu sitter jag här och försöker tagga till för fest ikväll, det går fan segt måste jag erkänna :S Nu är jag bara fredagslycklig!! ÅH.

Aeh, nu ska jag värma lite tacos från igår och sen börja sminka och fixa mig. Anna kommer o plockar mig kring 18 så känns lite tight om tid. Sen är det bara att KÖRA som om morgondagen inte existerar!! Wöwöwöwöwöööö
(Försöker tagga till här)

Ajöken möken!

1 kommentar:

Lina sa...

Fin bild! Det såg mysigt och varmt ut ;D