fredag 19 augusti 2011

FREDAG!

Åh, fredag. Helt jävla fantastiskt!! Dock saknar jag partysuget som brukar infinna sig direkt på fredagmorgon? Vad händer?
Som vanligt skyller jag på vädret. Det gör en inte direkt partytaggad till 1000. Kul att vara på Bränna liksom, kul att gå hem i regnet. Nae. Blir nog taxi om jag känner mig själv rätt ;)

Igår hade vi filmkväll, jag o Anna. Käkade tacos, surrade, skrattade och såg såg Eclipse. Var inte övertygad. Jag gillar fan inte Twilight-filmerna. Det bara är så. Inte alls min typ av genre. Sara tyckte jag skulle se bortom den töntiga vampyrhistorien, men det går inte. Jag ser bara fåneriet. När jag tänker efter så är det väl en fin historia, men så jävla stereotypisk att jag kräks. Så nej. Den får en diss av mig, haha.

Min hjärna är helt tom, har ingen aning om vad jag ska skriva... ptja. Har städat skrivbordet idag. Var jävligt behövligt kan jag säga. Såg ut som ett bombnedslag utan några som helst underdrifter. Torkade och organiserade i kaoset. Så nu har jag uppmärkta plastmappar på väl placerade ställen. Samlat, organiserat och skitbra. Får se hur länge det här håller... Kommer sluta med att jag har papper all over the place i slutändan ändå.

Aeh, nu orkar jag inte försöka dra ur mig orden.
(Är inte så depp som jag kanske kommer tro att jag är om jag läser det här i framtiden. Så för min egen skull kan jag säga: jag mår skitbra, är glad och inte särskilt trött. Bara väldigt omotiverad att skriva just någonting överhuvudtaget.)

Ajöken möken

Inga kommentarer: