torsdag 4 augusti 2011

Tillägnad Elin, snodd från Sara.

Matvanor:
Bästa maträtt? Åhh vad jag är less på att svara på den här frågan. JAG GILLAR ALLT UTOM LAMM OCH SVAMP.
Bästa efterrätt? Efterrätt...? Mammas jordgubbspaj. Mmmmm!!
Bästa dryck? Vatten givetvis.
Hatdryck och maträtt? Hatdryck... gin o tonic har jag så jävla svårt för. Hatmaträtt; lamm. Dock principskäl mest.
Bästa alkoholdryck? Hrm... vin funkar ju alltid. Eller in iiiiiskall Heineken.
Använder du smör på smörgåsen? Jaa oftast.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis, som egentligen heter LÖSGODIS.
Bästa soppan? Mormors köttsoppa!!
Favoritglass? Piggelin!

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Det är så jäkla olika!
Har du mer skor än kläder? Nae!
Favoritplagg? Mina "bamsebrallor" eller nån gammal urtvättad t-shirt.
Favoritfärg på kläder? Svart såklart.
Favoritfrisyr: Uppsatt är skönt, då håller det sig undan.
Bästa mönster: Randigt.
Bästa accessoar: Stora silverörhängen piggar upp allt!
Underkläder? Spets ;)
Hatplagg? Leggings som slutar på vaden. Kanske för att jag har stora vader och det gör dem ännu större. <- EH JA. Särskilt spetsleggins som slutar på vaden. Annars såna där "marknadskläder". Vet ni inte vad jag menar med det så... synd för er.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Jobbar.
Vad vill du bli? Framgångsrik och tät som fan.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja det är toppen.
Är lönen viktigast? Absolut inte.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nae
Är otrohet okej? Dum fråga. Antagligen inte.
Älskar du någon? Ja, klart jag gör.
Betyder familjen mycket för dig? Familjen är mitt allt.
Vart åker du helst på semester? Iväg på husvagnssemester, solar och badar.
Bästa klimatet? Sommarkvällar. <- JA!
Hemmafest eller krogen? Hemmafest sen krogen :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta genast upp med det här!