söndag 21 augusti 2011

GWAH

Fan vad damp jag har haft idag. Städade ju hela lägenheten, sen åkte jag till Fagge o gick med Majdo i skogen en timma. Sen käka lite lunch/middag. Sen en timmas promenad med Elin. Middag. Sen läste jag Aftonbladet och sen hade jag damp igen. Hjälpte mamma att måla lite, cyklade hem, duschade o nu sitter jag här o är helt hyperaktiv.... Vad är det för fel? Eller är allt som det ska?? Fattar ingenting.

Har uppkommit ett jävla problem... mitt pass. Fokuserade så mycket på att det skulle vara giltigt tidsmässigt att jag helt glömde bort att jag bytt efternamn sen jag fixade passet... KUK. Måste alltså hetsa till Polisen imorgon och fixa snarast. Be till gudarna att det hinner komma till fredag. Annars ligger jag brunt till. Förbannade jävla helvetes kukfitta säger man då. Fuck fuck fuck fuck fuck bloody bloody fuck. Shit fuck shit. Sådärja.

Tänkte se lite "Mitt stora, feta, grekiska bröllop". Men går nog och lägger mig rätt snart. Är jävligt trött, har ändå känt mig lite smådeppig hela dagen... söndag ni vet. Så är det.

Ajöken möken

Inga kommentarer: