tisdag 2 augusti 2011

Rubrik

Tjohoooooo vad skönt det är att ha slutat. Så sjukt rastlöst nu bara. Väntar på att Elin ska sluta. Då ska vi ääääta taaaacoooos som jag har längtat efter i en vecka ungefär. Så jävla gött!! Gah.
Innan dess hinner jag dock med en promenad med Patric. Måste ju fysa nu när jag då faktiskt tog fys sista halvtimman ;) Skönt att röra på döfläsket. Då kan jag ju faktiskt äta tacos med gott samvete också. GÖTT.

Börjar bli redigt taggad för helgen dessutom till råga på allt. Tjoho!! Elin ska bli Amazonas och jag ska vara stöd-Amazonas. Iaf på lördag. På fredag tar vi nog det rätt lugnt, eftersom Elin jobbar dagen efter. Men jag kan ju köra på som om morgondagen inte existerar ;) Haha. Inte så kul för henne dock att släpa runt på en dyngfull Lino men det kanske går bra ändå. Oftast blir jag ju faktiskt bara väldigt glad! Får se till att dricka vin så jag verkligen blir bara glad glad glad! Haha.

Nae, nu ska jag göra mig i ordning för promme.

Ajöken möken

1 kommentar:

mange sa...

damn hot :)