tisdag 2 augusti 2011

...en till!

Smeknamn: Lino, Linko, Hönan.
Boende: I en toppentvåa
Uppvuxen i: Boden
Stjärntecken:
Stenbock
Motto: Har inget direkt motto faktiskt. Bara försöka må bra och köra på bara.
Frisyr: Axellångt, blond-melerat.
Ögonfärg: Blau
Längd: 162 cm
Skostorlek: 37/38
Radioprogram: Morgonpasset i P3
Tv-program: Tittar fan inte så mycket på tv faktiskt.
Skrattar åt: Practical jokes och människor som bjuder på sig själv.
Sällskapsspel: TP, kortspel, Brain... vad heter det? Brainiac?
Årstid: Gillar alla på sitt sätt.
Fest: Grym hemmafest med grymma människor.
Mumsig mat: Tacos, pizza, mammas köttfärssås och spagetti, palt, makaroner och korv (!), varmkorv med bröd... massa.
Äckel mat: Har ingen direkt ÄCKELMAT så. Men svamp har jag jävligt svårt för, samma med kokosmjölk o nötter i mat.
Örongodis exempel: Oh shit, lyssnar på allt. Just nu gillar jag Den Svenska Björnstammens låtar Dansmusik och Vart jag mig i världen vänder. Lyssnar på dom minst en gång per dag. Haha.

Fritidssysselsättningar: Hänga med vänner, lyssna på musik, skriva, promenera, festa... ja vad gör man om dagarna?
Värsta ovana: Röker och dricker alldeles för mycket.
Jag skulle vilja kyssa: Åh så många, haha
Åker mest med buss nr: 28 elr 30 skulle jag tro. Åker så sällan buss.
Sover helst: 9-10 timmar.
På parties dricker jag helst: Öl, vin, cider, Morgan har fått besöka en del också.
När jag var liten brukade jag säga: Ippi Umum till Pippi Långstrump.
Vill bli bättre på: Tro på mig själv och även visa det för andra.
vilket är ditt livsmål?: Må bra, skaffa familj och en stuga vid havet.
vad har du för puder?: Isadora.
har du använt någon hårprodukt idag?: Jo, hårspray.
hur många speglar finns i det rum du är i nu? En på insidan av min garderobsdörr.
var är du nu? På jobbet (busy woman)
har du bråkat med någon idag?: Inte det.
var det allvarligt?: -
saknar du någon nu?: Petter saknar jag varje dag.
isåfall vem?: -
vad köpte du senast?: Lunch på Oregano
när var du i en affär senast?: Idag.
mötte du någon du kände då?: Jeo
tycker du om dina grannar?: De flesta faktiskt.
anväder du icq eller msn?: Inte MSN längre.
vilket färgtema går ditt rum i?: Gråa väggar.
hur många datorer finns i ditt hus?: 2 äger jag iaf, hur många de andra har kan jag omöjligt veta ;)
när fick du senast en present?: Ehum, när jag fyllde år gissar jag!
vad drack du senast?: Vatten
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: När jag gick i skola så gjorde jag det!
har du några högklackade skor?: Jo, ett par ;)
vilken är din favoritfärg?: SVART
sämsta färg då?: Hrm, har svårt för persika....
brukar du se tv3's sommarnattbio? Nae
har du blivit hotad via telefon? Nein
av vem?: -
finesse eller wella?: Wella skulle ja
absolut dance eller absolut music?: Haha ingen?
vad har du för planer till helgen?: Luleå Kalaset!
har du en hårborste i din väska?: Äger inte ens en borste..
varför är alltid tak vita?: Haha dum fråga, alla tak är inte vita. Men varför dom målas vita är väl för att det blir ljusare och fräschare i rummet antagligen?
vill du ha barn?: Ja någon gång.
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? Lino ;) Haha
är det många som alltid läser din dagbok på internet? Vet inte, eller?
vad tycker du om sex and the city? I LOVE IT
din nästa födelsedag? 17e januari 2012
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Haha nae, dom får en smäll på käften ;)
har du rakat dina ben någon gång? Nä???? Haha
finska, danska eller norska? Uhh inget av det,
vilka språk kan du prata? Svenska och engelska, enstaka franska fraser.
skulle du kunna ha silikonbröst? Nae det tror jag faktiskt inte. Gillar inte tanken på att utsätta min kropp för det. Mycket som kan gå fel även om det är en vanlig operation.
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20
cigaretter då? Det borde avskaffas helt, men tycker faktiskt 18 där.
borde man få röka på pubar? Nej, det är fan vidrigt.
när fikade du senast? Igår med McDicken.
50 cent bra? Mnjae, inte hört så många låtar annat än radiodängorna.
har du kvar dina barndomsskivor? Jodå, men var de är vet jag inte.
hur många hål har du i öronen? 3
brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja, när tillfälle ges.

Inga kommentarer: