onsdag 3 augusti 2011

Lill-lördag

God morgon... eller god och god. Jag är så jäkla trött. Fy bubblan!
Blev uppe alldeles för sent igår och vad gjorde jag? Surfade. Värt. Inte.
Innan dess käkade middag med Elin och äntligen fick jag äta tacos! Så jävla gott. Åt som vanligt alldeles för mycket. Var alldeles proppmätt hela kvällen. Fy.
Sen kom Sara förbi och vi var iväg på äventyr. Skrämdes av ungar i hissar och kände oss som kriminella. Givetvis gjorde vi ingenting kriminellt, men det kändes onekligen lite busigt. En ragg hann vi med också. Prat och skratt.
Taggade för helgen.

Nu ska jag bara försöka få den här dagen att gå, hur nu det ska gå. Men det har gått hittills så det ska väl inte vara några problem även den här dagen hoppas jag.
I eftermiddag ska jag nog cykla ut till Zara o Chrille en sväng. Längesen jag träffade dem så det ska bli trevligt.

Nu kom Cattis in med en skål godis till mig o Niclas så nu ska jag pressa lite. Känner på mig att den där skålen inte kommer bli långvarig här hos oss.

Ajöken möken

Inga kommentarer: