fredag 26 augusti 2011

Resfeber

Ohhhh nu har jag packat ner det sista. Bara tandborsten och tandkrämen, mobilladdaren och kamerans batteri som fattas, det packar jag ner imorgon innan vi åker.
Anna kommer förbi här kl 7 och sen åker vi mot Kallax!
Åh så spännande!
Hoppas bara att flygresan går bra, trots sjukdom... Är inte kul att flyga när man är förkyld. Särskilt om det sätter sig kring öronen, där jag faktiskt har lite småkänningar... inte kul. Men det är bara att stå ut. Har med mig massa nässpray, tuggummin och Alvedon. Tror jag ska ta två Alvedon innan vi lyfter, i förebyggande syfte. Sen har jag också massa halstabletter och annat göttans så det ska nog gå bra känns det som!
Om allt går enligt plan är vi framme i Platanias kring 16 imorgon. Så då är det nog lugna puckar tror jag, käka ute kanske och bara ta det lugnt. Sen är det sol, bad och bus som gäller resten av veckan! Fy så underbart skönt det ska bli. Helt fantastiskt. Har längtat mig grön efter en utlandsresa och nu är det äntligen dags.

Ha en skön vecka här hemma i Sverige, för vi ska ha det alldeles fantastiskt underbart i Grekland!

Ajöken möken

Inga kommentarer: