fredag 26 augusti 2011

Nu är det nära!

Åkte hem kring lunch igår, var alldeles för hängig för att orka sitta kvar. Åkte förbi och handlade massa nyttigheter på Apoteket och lite nötter o sånt på Coop. Låg hemma på soffan hela dagen och kvällen sen. Såg the Sopranos. Åt. Myste.
Är hemma idag också så jag hinner tillfriskna lite tills imorgon iaf. Känns alltid som värst på morgonen, men jag tror att det vore dumt att börja åka iväg till jobbet nu. Särskilt i regnet. Så det ä nog lika bra att vara hemma idag. Göra mitt yttersta för att bli bättre. Dvs, göra just ingenting. Fortsätta se the Sopranos och dricka massa vatten. Köpte glass igår också som jag tänkte trycka i mig.

Börjar få lite resfeber nu, iiiih! Ska bli så skönt att komma iväg, saknad kommer såklart prägla en del av resan. Men så är det. Kommer bli så fantastiskt skönt. Vi planerar en lugn resa med allt vad det innebär. Sol, bad, goda drinkar och god mat. Kan knappt vänta!

Nu ska jag hämta lite glass som jag tänkte äta till lunch, sen bara fortsätta med att göra ingenting!
Ajöken möken



Inga kommentarer: