torsdag 11 augusti 2011

Regn, regn, regn

Har precis kommit tillbaka från min lunchdejt med tjejerna. Fan så gott det är där på Oregano, seriöst.
Vi satt o pratade killar, resor, utlandet, killar och ännu mer killar. Det är ungefär så det brukar låta. Hehe.

Såklart började det spöregna när vi bestämde oss för att gspringa över till bolaget för att inhandla helgens förnödenheter. Kommer ut fem minuter senare och då är det uppehåll. Givetvis. Murphys lag.
Såg en liten goldenvalp också och blev helt knääääsvag. Är inne i en valpperiod nu och vill bara ha en liten valp!! Golden givetvis (någon annan ras finns inte för mig). Men det måste vänta helt enkelt. Får ta hand om Maja nästa vecka så jag får dämpa mig valpsjuka lite grann. Även om hon inte är en valp så är hon ju en hund iaf ;) Haha.

Nu ska jag lyssna vidare på P3 där E-type är på besök. Jag gillar honom, han är väldigt sympatisk tycker jag. Rolig.
Så då får jag ju en timma att gå iaf.

Nae, om jag ska surfa vidare här då. Vill bara att allt ska komma igång igen! Gah.

Ajöken möken

Inga kommentarer: