fredag 12 augusti 2011

Friiiiiiday, Friiiiday!

Åh äntligen äntligen äntligen är det fredag! Förvisso har veckan gått så sjukt snabbt att man knappt hann med ändå, men det är ju alltid skönt med fredag!
Igår var jag som bestämt bara hemma på soffan, med undantag för en snabbhandling på Korren.
Annars låg jag med mjukisbyxor på soffan och såg Paradise Hotel Danmark. Helt stört program, haha. Älskar det.
Tog en duschpaus och fortsatte. Så jävla skönt. Jag behövde verkligen det!

Idag är det bara tagga till för klockan 18:00 räknar jag med att vara igång. Vi börjar med middag på Bränna och fortsätter sedan med förkrök hos mig. Sen tillbaka till Bränna där Skaburbian spelar.
Det kommer nog bli en riktigt trevlig kväll! Ska dock ta det lite lugnt d¨jag måste vara fit for fight imorgon när det är Farmen som gäller. Då kan man inte vara halvseg för då går det verkligen inte vägen. Fy fan vad roligt! Ser verkligen fram emot det :)))

Nae, nu ska jag gå ut o röka tror jag. Eller så surfar jag lite och går ut sen. Vi får väl se.

Ajöken möken

Inga kommentarer: