torsdag 11 augusti 2011

Bridesmaids

Fy faaaan vilken bra film! Alltså jag garvade... o garvade.... o garvade. Jag trodde väl ändå någonstans kanske att den skulle vara en sån där förutsägbar amerikansk film, men alltså så jävla rolig. Så jävla sjuk, haha. Lite förutsägbar var den ju givetvis eftersom det var en film, men allt annat. Alltså vi garvade tills vi höll på att krevera.. Haha. Den rekommenderar jag varmt.
Innan bion hann vi med middag på Waldorfs och en liten raggarsväng runt Mjölkis.
Var hemma strax efter tolv så det är en sliten tjej här framför datorn kan jag säga.

Ikväll SKA JAG bara ligga på soffan själv och ta det lugnt. Jag tänkte börja tidigt imorgon (så jag slipper sitta till 17) så då är det bara att ta sig i säng.
Känns som att det var längesen det bara var jag en hel kväll. No offence mina fina vänner som jag annars dräller runt med, men jag behöver vara själv ibland och jag känner att ikväll är en perfekt kväll att bara ligga själv på soffan o ta det lugnt.
Tända ljus, dricka te och bara må gott. Kanske t.o.m hinner läsa lite? Annars kommer jag i säng så sent att jag inte hinner det, eller hinner, allt handlar om prioriteringar. Men jag prioriterar annat helt enkelt.

Ja ja ja. Idag väntas lunch med Anna o Sussie på Oregano! Hoppas de har den där libanesiska salladen som de inte hade sist :(

Ajöken möken

Inga kommentarer: