torsdag 25 augusti 2011

Nej nej nej nej nej

Kände igår när jag vaknade att jag hade lite ont i halsen, eller inte ont men att jag var helt svullen. Försökte ignorera det hela dagen, men där kring lunch så insåg jag ändå att jag nog var på väg att bli sjuk.
Mådde ändå hyffsat bra, bara det att jag var täppt i näsan och den där jävla fotbollen i halsen.
Sen cyklade jag till Fagge, mådde lite bättre ändå. Var som sagt inte hängig eller nånting sånt, var bara krupp i halsen och täppt i näsan (fast ändå inte i näsan heller, så nässpray hjälper inte nåt!)....
Idag är det nästan ännu värre, fast det är det väl alltid på morgonen. Är pigg idag också, lite småseg bara (förmodligen bara trött) men halsen och näsan är fan pain.... Har tagit Ipren i förebyggande syfte och dricker massa vatten och te. Knarkar Fisherman och bara försöker tänka positivt.
Fan vilken dålig timing....

Ska hämta mitt pass idag, får skjuts av en snäll kollega! Så himla gulligt. Sa att jag skulle cykla dit på lunchen och då sa hon "men givetvis kan jag skjutsa dig så fort dom öppnar så kan du sova på lunchen sen!". Så snäll!

ÅH i övermorgon åker vi! :D SJUKT.

Nae, nu ska jag göra någon nytta här tror jag.

Ajöken möken

Inga kommentarer: