fredag 5 augusti 2011

När det känns som att tiden inte räcker till

Fy fan, vill bara hem och städa, fixa, diska och gå ut med all skit tills imorgon.
Jag känner mig aningens stressad faktiskt över allt som måste göras. Men jag vet att när jag väl tar tag i det så tar det inte så fasligt lång tid. Det är bara det att stressen ligger där som ett täcke över mig.
Idag har jag inte någon möjlighet att ens försöka fixa något annat än mig själv, eftersom jag måste på bolaget, lämna bilen, käka middag, duscha, sminka och bege mig mot Elin & Robin. Vi förkrökar och sen är planen att vi ska dra mot Luleå kring 20-tiden. Det skall nog gå bra. Elin slutar inte jobbet förrän kring 18 så jag har ändå tre timmar på mig. Fast det var lite tight nu när jag tänker efter. Får helt enkelt köra effektivt här. Ja ja ja, det brukar fixa sig!

Jävla trist här nu, kan ingen logga in på chatten som jag kan snacka strunt med??

Ajöken möken

Inga kommentarer: