tisdag 9 augusti 2011

MWöööööP

Nae, alltså den här dagen är inte kickass. Jag är så jävla trött att jag höll på att somna på fikat. Jag skämtar inte. Blundade i två minuter och kände att jag bara var en hundradels sekund från att somna... Men detta ska nog gå vägen. Ska ta ut fys kl 15 och promenera med Anna. Lyxigt värre!!! Sen kommer Martin på middag, så då blir det tisdagsmys med allt vad det innebär. Så egentligen borde jag inte känna att jag har världens sämsta dag, när jag egentligen kanske rentav kommer ha världens bästa? Världens bästa var väl att ta i, men iaf en nästan världens bästa. Haha.
Får väl se till att fixa så det blir världens bästa tisdag åtminstone. Mer kan man nog inte kräva.
Ser ut som att himmlen börjar reda till sig också, de mörka molnen skingrar sig lite grann. Det gillar vi. Det blir inte direkt bättre när det hänger gråa, mörka, tunga moln utanför fönstret. Nej. Då vill man verkligen bara hem och lägga sig på soffan med en liten skål med godis och titta på något värdelöst skräpprogram på TV. Känner jag mig o Martin rätt så är det precis det som kommer ske ikväll ;)

Ja ja ja. Nu ska jag gå ut o ta en rök, fylla på vattenflaskan och kanske kolla igenom arbetslistan. Sist jag tittade så var det ingenting märkvärdigt. Men saker och ting kan ju förändras som jag är så väl medveten om.

Ajöken möken

Inga kommentarer: