tisdag 9 augusti 2011

Hur svårt kan de va?

Jahapp så var det strax dags för eftermiddagsfika. Strååååålande!! Då är det snart hemgång. På veckorna längtar man efter hemgång och på helgerna utgång. Som det ska vara ;)

Jonas kom med en (i mina ögon) idiotisk deal om att jag ska sluta röka och han ska sluta snusa. Ni förstår världskriget som kommer uppstå??! Det är vi som jävlas även när vi är fyllda med nikotin, hur fan ska det inte bli när vi går omkring som två abstinens-monster? Jag vill inte veta. Dock är jag rädd att det inte går att komma undan kriget. Alltså vi snackar världskrig. Tredje världskriget liksom. Åh herregud. Tycker synd om alla i huset. Dock måste Olofsson o Wikström vara förjävla nöjda med tanke på hur mycket de tjatar på att jag röker och hur obra det är. Det kan jag väl förvisso hålla med om. Det är väl inte det mest begåvade man kan hålla på med. Men att endast gnata på mig som röker och inte de som snusar känns inte helt okej. Det är fan farligt att snusa också. NEJ. KANSKE INTE LIKA FARLIGT. Dock farligt. Tjata på dom då!!
Nae. Så här är det och så kommer det bli. Den som failar åker dit på att köpa en sjua Morgan till den andre. Sen åker ju värdigheten ut genom fönstret också så det står helt klart mycket på spel.
Det kommer gå bra. Det kommer gå bra. Det kommer gå bra.
På måndag börjar vi. Vi la det med vilje efter helgen med tanke på att det är Farmen och då är det legitimt att röka. Sen är det slut med det. Då äre bara skärpa till sig.
Phuuuuwww...

Mnjae, snart fiiiika, sen fys kl 15 o promenad med Anna. Tjohej.

Ajöken möken

Inga kommentarer: