måndag 1 augusti 2011

I'm in love with Juuuudaa-juuuuudaaaas


Åh håhå ja ja så var den måndagen snart förbi och THANK GOD säger jag. En redig helvetesdag. Tacka fan för att den gick snabbt!
Hann med en repa på stan och köpa en alldeles för dyr parfym. Men fan vad gott den luktade! Helt sjukt, galet gott! I'm in love. Helt klart. Som i alla mina andra parfymer givetvis!

Nå.
Hann med en fika med McDicken på Opalen, tryckte TRE Brysselkex. Så jävla gott, hade kunnat trycka femton men ibland får man helt enkelt behärska sig ;) Surrade på om allt möjligt och sen traskade vi vidare. Jag skulle till Hanna och hon skulle vidare till E & K.
Satt och tittade när Hanna rensade trädgårn och vi pratade om helgen. Haha. Spårat. Ja ja ja.

Nu ska jag baskemig hoppa in i duschen, sen krypa ner och läsa lite bok. Värsta mys. Spröjsa lite med min nya parfym så jag får känna mig lite lyxig också!

Jag var väl duktig som för en gångs skull laddade upp bilder, huh? Ja, jag är stolt!

Ha de gött,

ajöken möken

Inga kommentarer: