måndag 1 augusti 2011

Wake up and smell the coffee

Sitter här och sniffar, "Fan vad det luktar kaffe!?" så ser jag att jag har morgonens kaffekopp här bredvid mig. Kvar är en liten skvätt kaffe som alltså sitter och retas. Så kaffesugen. Dock inte på Försvarets äckelpäckel maskinkaffe utan gott kaffe!
Tror jag ska sätta mig på lämpligt café (Hanssons?) och chilla idag. Sitta själv med en kopp kaffe och datorn. Bara skriva, sortera, fixa och dona för mig själv. Vore rätt skönt. Det ska jag göra. Bara för att jag kan liksom.

Ja, annars då?
Nae jag är fan förbannad. Jag är jättearg. Just därför måste jag vara ensam idag. Ta tag i min ilska och göra något konstruktivt. Typ sitta på ett café och dricka kaffe i min ensamhet. Bara för att jag måste varva ner min överstressade hjärna. Få bort bakfylleångesten.

Hörni, det är inte så illa som det kanske låter. Det är rätt bra ändå. Bara det att jag måste få ut det dåliga innan jag exploderar. Men det är inte så farligt. Det är verkligen inte det. Bara lite arg så där.

Nae.
Ajöken möken

Inga kommentarer: