tisdag 2 augusti 2011

Gutten morgen

Tisdag idag med allt vad det innebär.
Extrem trötthet men ändå gott mod!
Skickade iväg första beställningen på flera veckor alldeles nyss. Att jag kom ihåg hur man gör är ett smärre mirakel med tanke på hur lugnt det varit... Helt sjukt.
Snart börjar det väl rulla igång på riktigt skulle jag tro så det är väl skönt när det händer lite grejer igen. Kan bli drygt i längden att bara slösurfa. Lättförtjänta pengar förvisso, men som sagt rätt drygt. Kommer bli full huggning här från och med nästa vecka till december ungefär så kommer ta igen all förlorad tid.

Är det bara jag eller känns det som att hösten är på ingång? Inte så särskilt varmt i luften även om solen är framme. Känns skönt, men ändå hemskt. Fan vad snabbt den här sommaren har gått! Sanslöst. Var det inte midsommar nyss med hela sommaren framför oss?! Vad har hänt egentligen? Ingenting och ändå en jäkla massa.
Jag och Mcdicken konstaterade igår att det känns som att sommaren varit ungefär två-tre veckor lång. Det är fan inte okej. Snart är det vinter, mörkt, kallt och jävligt igen, man undrar varför man någonsin gnällde när det var 30+ ute.
Ja ja ja, det ska nog gå bra det med. Vi har ju egentligen inget val, eller hur?

Nae, nu ska jag surfa vidare här. Lyssna om Olofsson flippar ut när hans datamus inte fungerar ;) Haha.

Ajöken möken

Inga kommentarer: