tisdag 2 augusti 2011

Herroo

Strax dags för lunch med min fina Anna! Oregano väntar finbesök inom 45 min ;) Så jävla gott där att det är sjukt. Jag brukar köra på kyckling (fylld med antingen fetaost eller den där andra gnisselosten, vad den nu heter.) och sen får man välja tre olika sorters sallad till. Det är inte heller sån där torftig sallad, gurka, tomat och tre fetaostbitar heller utan matig med massa göttans i! Min favvo måste ändå vara den libaneisk-ish salladen som har en liten hint av mynta i sig. Hade seriöst kunnat äta bara den, haha. Ne ska verkligen bli gott särskilt med tanke på att jag inte åt någon middag igår. Så jävla störd. Gick på stan och fikade som sagt med Sara sen. Så min middag blev en latte och tre brysselkex..... Braaa där. Ja ja ja, idag ska jag ju äta en ordentlig lunch (inga nudlar, tjoho!) och sen en ordentlig middag (tacos med quinnan). Så det blir nog bra.
Kul att jag värderar mina dagar efter maten jag äter. Men är det inte så? Desto godare man äter och desto noggrannare man äter (det är nog snarare mitt fall) desto bättre blir dagen? Pigg och glad och nöjd. Säkert därför jag var en bitterfitta igår....

Aeh, nu ska jag gå ner o röka!

Ajöken möken

Inga kommentarer: