torsdag 18 augusti 2011

Snart så!

Japp, nu är det inte länge kvar till hemgång. Åh så skönt. Ska slänga i mig middag och sen ligga på soffan resten av kvällen. Fan så jävla underbart.
Känner mig helt sluuuuut.
Vet inte om det är vädret eller vad det är som suuuger ur min energi, men är fan helt slut när jag kommer hem från jobbet. Kan sova hur mycket som helst och ändå vara skittrött. Antagligen är det vädret som påverkar en hel del.
Vill ut o promenera, men det kommer inte ske så länge det spöregnar ute, jag är både söt som socker och gjord av det ;) Hehehe. Ödmjuka jag.

Jag kanske städar lite? Diskar? Ptja. Vi får se. Det är faktiskt jävligt skönt att göra ingenting heller. Orkar inte ringa någon, inte träffa någon. Bara ligga själv på soffan och pilla naveln. Nae, inte ens det. Obehagligt ;P Men ligga där raklång o stirra i taket. Det är så mysigt. Lite autistisk.

Aeh, nu ska jag fortsätta här. Ska trycka i mig lite choklad. Då kanske jag piggnar till.

Ajöken möken

Inga kommentarer: