tisdag 2 augusti 2011

För att prata om något annat en stund

Vad har du för slags byxor på dig?
Svarta jeans.

Har du någon pojkvän?
Icke sa nicke.

Är du kär i någon?
Icke sa nicke.

Vilken färg är det på dina trosor?
Schwarta med en rosa rosett , hehe.

Dina bästa killkompisar är?
Några stycken.

Har du någon lillebror?
Jao, två.

Har du en svart mobil?
Njae, den är grå-ish.

Om du fick vilken skådis som helst, vilken skulle de då vara?
Haha varför en skådis?

Din favorit släkting?
Vilken oerhört dum fråga!

Har du datorn på ditt rum?
I mitt arbetsrum ja ;)

Skulle du någonsin kunna byta bort din pappa mot någon annnans?
Hahaha jävla dum fråga, antagligen inte!

Vad tycker du om sex/samlag?
Superduper!

Har du någonsin grovhånglat med någon som INTE var din kille?
Grovhångla låter så in i helskotta äckligt. Men ja, jag har väl GROVHÅNGLAT.

Har du blivit vådltagen någon gång?
Men fy fan vilken hemsk fråga. Nej, det har jag inte.

Den töntigaste killen du nånsin haft är..?
Hahahaha

Har du någon allvarlig sjukdom?
Mnjae, blåsljud på hjärtat.

De åtta som betyder mest av dina vänner är ..?
Dom vet vilka dom är.

Har du en låtsaspappa?
Nein

Har du en låtsasmamma?
Nej


Har du klätt av dig inför någon av dina killar nån gång?
Hahaha NÄH?

Har du varit otrogen?
Nej fy fan.

Har du msn?
Ja

Vad heter ditt ex?
Petter (D?)

Vem är din största fiende?
Hahaha mig själv

Är det slut på frågor nu?
Nee...

Stänger du av mobilen när du sover?
Nae, använder den som väckarklocka.

Vem såg dig senast naken?
I did.

Hur såg du ut på högstadiet?
Typ som jag gör nu tror jag? Inte så mycket skillnad. Kanske var lite smalare och mer vältränad bara.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är nog rätt skoj tror jag med tanke på att jag ständigt bjuder på mig själv och har självdistans.


Har du celluliter?
....en del, ja.

Biter du på naglarna?
Icke det! Har slutat med det.

Har du något handikapp?
Haha ne.

Är det rädd för att få hängbröst?
Rädd vet jag väl inte, men det är väl så det är. Tyngdlagen U know.

Svär du?
Skulle aldrig falla mig in... -.-'

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Mnjae, säger "Nej" och stänger dörren..

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos, det kan man variera så jävla mycket.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Lamm. Av principskäl så undviker jag det. Har ätit det en gång av misstag och våndas fortfarande.

Har du blivit arresterad?
Nej.

Är du rädd för Securitasvakter?
Hahahahahaahaha näääää

Har du någonting att dölja?
Mnjae, det tror jag väl inte.

Ljuger du?
Svinkass på att ljuga så försöker undvika det xD Någon vit här o där kanske, men oftast slutar det med att jag säger som det är just eftersom jag är så jävla kass och får så dåligt samvete...

Har du kysst en polis?
Mnjae

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Det beror fan på.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Sex and the City, eller vänta? Gör jag inte det? ; )

Inga kommentarer: