onsdag 10 augusti 2011

Dedikerad Elin

Vem vill du vara med just nu: Är rätt skönt att vara själv.
Vem pratade du med senast: Niclas på jobbet, sa hej då innan jag gick.
Vem skulle du ta med dig till en öde ö: Mamma.
Vem träffade du senast: Bortsett från kollegorna så är det Martin, igår.
Vem älskar du: Mina familj och mina vänner. MIG SJÄLV. ;)
Vem fick du senaste sms:et ifrån: Anna.
Vem ringde dig senast: Anna tror jag, eller mamma.
Vem vill du festa med: Hrm. Mina tjejer! Alla mina tjejer samlade! Det verkar dock bli svårt, så jag säger Anna. Bara för att vi ska festa i helgen o jag ser framemot det ;)
Vem vet mest om dig: Elin känner mig bättre än jag själv gör.
Vem kysste du senast: M
Vem sov du i samma säng som senast: M
Vem är din bästa kompis: Elin, Sara & Anna är mina allra närmsta vapendragare. Helt klart.
Vem kramade du senast: Hrm... M
Vem har du köpt den dyraste presenten till: Hrm... mamma gissar jag.
Vem fick du en present av senast: Oj, det minns jag inte.
Vem gjorde du senaste utflykten med: Hmm... var nog när vi åkte till Skellefteå på fallskärmshoppning. Jag räknar det som en utflykt ;)
Vem tog du ett kort på senast: Martin, hehe.
Vem har du flest meddelanden av i din inkorg: Sara skulle jag tro ;)
Vem gjorde du bort dig för senast: Jag gör aldrig bort mig ;)
Vem fick du senaste e-mailet ifrån: Mig själv, annars var det nog.... Anna.
Vem såg du på tv tillsammans med senast: Martin.
Vem vet du mest om: Jag vet inte?
Vem lärde du känna senast: Sara o company.
Vem dansade du med senast: Kibba, hehe.
Vem kan du berätta allt för: Elin, Anna o Sara.
Vem bryr sig mest om dig: Jag tror mamma gör det. Jag hoppas det är så. Haha.
Vem bryr du dig mest om: Mamma, pappa, David, Hannes, Majdo o mina vänner. Sen vill jag ju att alla i min "närmsta omgivning" ska må bra. De på jobbet, vänners vänner osv. Men prio ett är ju de närmsta givetvis.
Vem hatar du: Orkar inte hata folk.
Vem mer än du sover oftast i din säng: Hahaha
Vem är den gladaste du vet: Anna såklart, jösses!
Vem saknar du: Petter & mormor.

Inga kommentarer: