torsdag 21 juli 2011

YES!

Strax dags att styra kosan mot Fagge! Så underbart hur snabbt den här dagen har gått. Helt sinnessjukt.
Jag och Jonas fortsatte buset på eftermiddagen. Riktigt spännande att se hur de reagerar ;)

Buhh, är alldeles mätt och uppsvullen. Åt godis på fikat. Hade tagit med mig lite hemifrån (hade kvar godis från min o Martins filmkväll igår) och bestämde mig för att ta med en liten påse till jobbet. Sagt och gjort. Tryckte gjorde jag. Huvva. Får inte under några som helst omständigheter köpa godis nu när jag håller på att sluta röka. Jag kan ju för fan inte sluta äta!! Gahh.. Ja ja, den här gången var det väl okej. Men sen får det fan vara bra alltså. Det räcker så.
Tur att jag ska promenera till Fagge nu i eftermiddag. Då kanske jag förbränner lite av det jag tryckte nyss. Sen ska jag promenera hem också så då kanske det jämnar ut sig. Hoppas det, för är fan livrädd att bli fet nu när jag håller på att sluta röka.

Ja ja ja.

Nae, nu ska jag börja packa ihop här tror jag!

Ajöken möken

1 kommentar:

Patric sa...

Du är rädd för att bli fet och jag är redan halvvägs där haha. Hör gärna av dig nån dag ifall du vill gå ut och gå! Eller hör för all del av dig ifall du vill hitta på nå annat också! Jag har semester från och med imorgon eftermiddag, så är öppen för förslag. Vore som sagt kul att träffa dig mycket oftare igen~! ^^