torsdag 21 juli 2011

Oh damn!

Fan vad snabbt det har gått. Förmiddagen bara flög iväg!
Kan ha att göra med att jag och Jonas har uppstartat projekt "plantera ut random bilder på kontoret med tillhörande text". Roligt, kreativt och tidsfördrivande.
Hittills har vi lyckats hänga upp Leif GW Persson utanför ingången till vår korridor med texten "Här vaktar jag!". En sån där typisk GW-bild. Tittar så där lite under lugg och ser allmänt bitter ut. Ganska rolig idé! Jag drog på smilbanden när jag kom tillbaka nu efter lunchen. Hehe.

Så planen för eftermiddagen ser ut som följer: plantera ut en till GW, Kikki Danielsson, Thomas di Leva och Ara Abrahamian (+stavning?) med tillhörande quote/uppmaning. Detta blir spännande.

Frågan är: har vi gjort någon nytta idag? Yes! Vi tömde och sorterade vår gemensamma mail. Det har vi gjort. Så det var ju bra. Men nu finns det ingenting annat att göra.
Trycka på "uppdatera" i vår inkorg i PRIO. Men det är lönlöst eftersom det inte har inkommit en enda kundvagn på hela veckan och inte ett enda telefonsamtal, förutom det i måndags från leverantören.
Så nu gäller följande:
ROA SIG DEN SOM KAN.

(Åhhh Adam Tensta på P3, jag är lycklig! Woho)

Ajöken möken

Inga kommentarer: