onsdag 13 juli 2011

Svaaaalt o sköööönt

Jag bara älskar att det är svalt och skönt just nu. Det bidrog nämligen till min högst effektiva tisdag igår!
Var hemma kring 15, gjorde middag direkt och sen satte jag igång att städa. Dammsög, vaskade och tog tag i det vidriga badrummet som hånat mig så fort jag gått in genom dörren. Som om det inte var nog med mitt maniska städande så tog jag även tag i tvätten som hånat mig den med nu alldeles för länge!
Upptäckte även vilket fantastiskt medel Grumme Blek- och Fläckmedel är. Hade råkat missfärga ett vitt örngott så det hade fått en slightly pink-ish nyans. Hällde i ca ½ dl GBF tillsammans med vanliga tvättmedlet och tah-dah! Skinande vitt igen! Har nu gjort det till en vana att pluppa i lite GBF i vanliga tvättmedlet när jag tvättar mina vita sängkläder så de håller sig vita och inte får den där yellow-ish-tonen.
Så där! Mina bästa tips ;)

Ptja. Var klar med tvätten kring 20 så då var det bara hoppa in i duschen, sen såg jag på det extremt sjuka och vrickade programmet "Supersize vs Superskinny". Jag tror att jag har haft en utläggning om vad jag tycker om det tidigare så jag lämnar den punkten. Men jag tycker det är ett sjukt program. "Punkt och slut".

Sov sjukt gott i natt och drömde om regn, kyssar, mamma o pappa och en himla massa annat. Oh! Måste titta upp vad regn betyder. Har för mig att det har någon betydelse. Jag återkommer med resultat.

Nu skall jag gå ner och ta mig en rök. Sen fortsätta surfandet. Som alla andra dagar.

Ajöken möken

Inga kommentarer: