onsdag 13 juli 2011

Kör på en lista jag lånade av Sara och som jag säkert gjort 100 ggr förut!

1. Berätta om första fyllan.
Var hemma hos mina föräldrar med Lina. Riktigt roligt, flummigt, spännande! Riktigt lyckad med andra ord.
2. Berätta om första kyssen.
Åh, gud den kommer jag fan inte ihåg. Säkert tafatt och konstig.
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Hrm. Måste nog vara "mannen i mitt liv". Alternativt Luleåbon A.
4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta måste ha varit... 3 år yngre. Äldsta.... 7 år äldre.
5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Haha ja..
6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Mitt ansikte och mina händer.
7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
ARMAR. Ögon, ansikte, leendet... helheten.
8. Favoritsexsoundtrack.
Haha har inte riktigt reflekterat över det. Är kanske inte musiken man tänker på i sådana sammanhang...
9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Äger ingen pinsam skiva! Alla är bra ;)
10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha hett sex med?
Hrm... en ung Bob Dylan, alternativt Julian Casablancas.
11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Nej, haha fyfan.
12. Har du strippat för någon?
Hahaha på min spårfylla för några år sen strippade jag tydligen, men det var väl mer bara skämt. Tror inte jag gick "all the way" och jag höll på att dö i garv samtidigt...
13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Neee, haha.
14. Har du snattat?
Nein.
15. Har du moonat?
Hahaha ja, för morsan när jag var yngre. Istället för att säga "nej" så moonade jag ;)
16. Den du levt och upplevt mest med?
Elin, helt klart, och familjen.
17. Hur många har du varit kär i?
2 st.
18. Käraste ägodel?
Min familj, men om inte det räknas som en ägodel så är det min mobiltelefon.
19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Semester, sol, bad, skratt och skoj med goda vänner.
20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Döden har alltid varit så jävla skrämmande, ständigt närvarande på något sätt. Det börjar släppa nu, så nu är jag allra mest rädd att förlora vänner o familj.
21. Homo, hetero, bi?
Ogillar stämplar, men jag tillhör väl svennebanan heterosarna.
22. Vad är kärlek?
Jag tror det är det enda som kan vara så himlastormande och världsomvälvande rosaskimrande, för att i nästa sekund vara kolsvart, nedbrytande och hjärtskärande.
I stort gillar jag kärlek just eftersom det kan te sig på så många olika sätt. Just nu känner jag bara kärlek till familj och vänner. Det är också från dem kärleken till mig kommer.
Jag vill så gärna tro att "Love is all you need".
23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden?
Inte ett jävla skit. Man ska inte ångra saker och ting.
24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Säkert.
25. Ordet är ditt.
Ajöken möken

Inga kommentarer: