lördag 9 juli 2011

Sorry for party-rocking!

Ikväll blir det ös med kvinnan i mitt liv! Vi ska käka onyttigheter och sen skall vi även dricka onyttigheter. Trevlansh.
Vi pratar om att försöka ta oss ut till Lotus, men vi får se, känns som att man kanske hamnar på Bränna. Eller i rännstenen ;) Haha. Åh. Värsta mys att sitta ute på ballen hela kvällen o dricka vin, prata, mysa och bara vara hon och jag. Det är alltid bäst då. Jag och Elin. Alltid vi!

Annars har det varit en underbar dag, helgen so far har varit fantastisk! Igår kom Lina över på middag, sen promenerade vi till Max och mötte upp Patrik. De käkade och sen blev det spontanbad på Alder. Så himla mysigt! Älskar att kvällsbada!! Så underbart. Sen hem och hetsduscha och cykla till Fagge o hänga med Dadde & Catti ett tag. Kvällsfikade, sjöng och Catti flätade mitt hår. Perfekt fredagkväll! :)
Idag spöregnade det på morgonen och jag ville bara gråta. Som tur var så klarnade det så vi kunde åka till Alder o sola och bada. Så mysigt.

Nae, nu ska jag ta på mig en bh (haha) och sen invänta klartecken från quinnan att gå ner.
Myskvällen börjar nu!

Ajöken möken

Inga kommentarer: