måndag 11 juli 2011

La vie en rose

Har precis sett en av mina absoluta favoritfilmer; La vie en rose. Den är så bra. Så hemsk. Så gripande. Tragisk. Vacker.
Jag kan inte förstå hur Edith Piaf överlevde alla tragedier.
Har ni inte sett den så måste ni helt klart göra det! Den är jättebra. Gripande, men riktigt bra.

Annars då? Jodå.
Helgen var bra. Lördagen var bra. Satt här ute på ballen med Elin o drack vin, surrade och skrattade, men pratade även allvar. Det brukar ju blanda rätt bra där på fyllan o villan! Sedan anslöt Anna & Veronica. Traskade mot Bränna, var inte där så fasligt länge eftersom jag blev riktigt knölfull. Men det var ju planen. Synd att inte Lotus hade öppet, för jag hade en redig "dans-fylla". Hehe.
Ja ja. Det tar vi till vintern ;)
Igår var jag hemma o såg film en stund, sen drog jag vidare till Fagge. Satt ute o solade hela eftermiddagen, läste Aftonbladet och mådde gott. Sen kom Kenny förbi, vi drog sen hit och såg Jackass 2 & 3. Så jävla kul att träffa honom igen! Helt galet längesen!

Idag var det måndag och det var allt jag hade säga om det. Har regnat och åskat en stund nu på eftermiddagen, hade dock sett att det hade hållit på lite längre. Tycker det är mysigt.
Men men.

Nä. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag läsa. Fly in i romantikens värld. Kommer säkert gråta till boken också. Jag är ju lite bölig av mig.

Ajöken möken

Inga kommentarer: