onsdag 20 juli 2011

Set fire to the rain

Fan vilken mysig eftermiddag/kväll igår! Åh. Älskar sommarkvällar.
Var hemma kring 16, så det var bara att diska undan och börja med krubb. Käkade och mötte upp Anna & Kenny för promenad. Gick inte så vanvettigt långt, utan stannade till på Kvarnängen där vi tittade på den gotländska (och väldigt konstiga) sporten varpa. Prylarna de kastade såg ut som diskusar ungefär (men kastades annorlund) och själva spelet tyckte jag påminde om boule. Ganska kul. Men det var väl mer att sitta och surra. Skratta en himla massa som vanligt!

Knallade hem kring 21 och diskade undan (konstigt, jag bara diskar och diskar och ändå finns det alltid nåt kvar...) och hoppade in i duschen, sen ner i sängen och titta på tv. Busigt värre.
Har burit in tv:n i sovrummet så jag ligger ju vaken och tindrar hur länge som helst, vilket idag resulterade i en ofrivillig sovmorgon. Haha. Var här strax efter 8. Men ja. Så är det. Ingen katastrof.

Idag är det som vanligt fullt upp på kontoret (mjäää) och sen jallra mot Martin för han skulle bjussa på middag idag. Fan vilken lyx :)

Förresten ska jag sluta röka, med start idag. So far so good. Men vi får väl se.
Njo. Håller tummarna. Har ändå inga pengar så jag är rädd att jag inte har något val. Värsta bästa timing att sluta röka nu när jag är pank. Haha. Genialiskt.

Nae. Nu ska jag fortsätta här. Jag kommer säkert spamma mer innan dagen är slut.

Ajöken möken

Inga kommentarer: