tisdag 19 juli 2011

Jönssonligan

Jag och Jonas fikade alldeles för länge idag. Men det får man göra när det inte finns något att göra. Fast förvisso har vi ju faktiskt skickat ut Inköpsinstruktionen till berörda personer runt om i Norrland. Det var ju bra av oss.

Nu ska jag alldeles strax checka ut för idag. Sen är det bara hem och fixa krubb, ladda ner Jönssonligan och Svarta diamanten. Vi pratade om hur jävla bra Jönssonligan är och hur underskattade de filmerna är. Sen pratade vi om hur överskattade Sagan om Ringen och Harry Potter-filmerna är och Twilight skrattade vi bara åt. Det är ju skönt att jag inte är ensam om att skratta dessa filmer i ansiktet.
Ja nej. Så middag framför Jönsis är planen. Måste ju då se på lilldatorn eftersom storingen skar ihop för ett tag sen. Kul jul. Ja ja. Så är det. (Har bara väntat på dödsstöten. Måste försöka rädda bilderna bara. )

Juste.... sen ska jag hinna med en promenad med Kenny också. Blir nog en kortis eftersom jag känner mig lite halvhängig. Men det kan ju givetvis vara PMS-en som spökar. Jag blir alltså helt störd. Måste titta upp detta. Ja ja ja. Inte så kul att läsa om PMS och mensvärk kanske, men det får ni tåla. Inte första gången jag skriver om det så ni kanske är härdade?

Nej hörrni. Nu packar jag ihop och drar hemåt.

Ajöken möken.

Inga kommentarer: