fredag 29 juli 2011

Redemption song

Jaha se där. Se på fan att det blev en bra dag. TROTS ALLT liksom.
Traskade till Anna uppe på min gamla arbetsplats, FMLOG LöneA, och sa hej. Träffade även några andra tjejer där. Konstigt att vara där igen. Kändes så litet och trångt jämfört med våra lokaler nu. Men det är en charm med det, helt klart. Kände mig nästan lite kriminell där jag satt utan att ta telefonsamtal, knappa resor eller arkivera någonting. Smoooooooth criminal så att säga.
Sen åkte jag o Anna till Bolaget och bunkrade Morgan för kvällen. Jepp. Captain Morgan gör oss sällskap ikväll och jag räknar med en redig jävla karate, om inte karate så blir vi nog Jörgen iaf! Det är det minsta jag räknar med. Vi får se hur jag mår imorgon. Men det går nog bra. Kul o hoppa fallskärm bakis liksom. Nae? Men det går bra. Det brukar reda upp sig till eftermiddagen. Spy kommer jag kanske göra i vilket fall förresten så det gör nog varken till eller från egentligen ;) Haha.

Neee nu väntar jag på att McDicken skall höra av sig så vi kan styra en fika på Hanssons. Göttans. Få lite uppdateringar om vad som hänt hemmavid under tiden jag flydde stan. Misstänker att det är same old, same old, men det vet man aldrig. Boden är en märklig stad där det kan hända märkliga saker (gårdagens bombhots-drama är ett strålande exempel på det).

Det blir strålande.
Jag är baskemig glad nu. Se ni. Det fixar sig att tänka lite positivt för en gångs skull. Kanske ska göra det lite oftare?

Ajöken möken

Inga kommentarer: