torsdag 21 juli 2011

Gutten morgen

Så var det torsdag. Känns skönt.

Igår var en sån där bra dag. En riktigt bra dag. Efter jobbet gick jag på promenad med mammsen. Gick våran långis på ca 1,5 tim. Så jäkla skönt. Först började vi undra om det inte var liiite för långt, men sen slog det oss att det fan bara var latmasken i oss som försökte göra sig hörd. Så var bara knalla runt.
Sen mötte jag upp Martin för middag och filmmys.
Filmen vi såg var den stora och kritikerrosade Black Swan. Vad jag tyckte? Ptja. Den var ju bra. Helt klart. Snygg. Smart. Men inte fan vet jag om den var så jävla bra som alla säger? Så är det alltid. Är det en kritikerrosad film så kan man ge sig den på att jag hatar den.
Jag vet inte om det är för att jag är tvärsöver eller är det helt enkelt så att jag har en helt annan smak än resten av världen? Ingen som vet.
Bra var den, helt klart. Men jag vet inte om det är liksom.... SÅÅÅ bra.

Yes yes yes. Idag kommer min moster och mina kusiner hit upp till norr! Äntligen får jag träffa dom. Så blir att promenera till Fagge direkt efter jobbet. Så underbart. Hoppas det fortsätter vara så här fint väder.

Ajöken möken

Inga kommentarer: