onsdag 20 juli 2011

Machu Picchu

Lyssnar på P3 och där är Elsa Billgren (här är hennes fantastiska blogg).
Jag gillade henne i samma stund jag hörde att det var hon som var med i radion. Så vacker, klok och kreativ kvinna. Sen går jag in på hennes blogg och allt det där bekräftas ytterligare en gång. Sen önskar hon the Strokes- Machu Picchu och jag är kär. Åh vad jag önskar att jag hade hennes kreativitet. Jag är kreativ men det går så fruktansvärt mycket i vågor. Ena perioden kan jag skapa för glatta livet, måla, fotografera, skriva, fixa och dona. Andra perioden gör jag ingenting kreativt alls. Som nu. Inte ett jäkla skit.
Jag måste bli bättre på att fota mina dagar och verkligen försöka få till det snyggt. Fast å andra sidan tror jag nog att det blir absolut bäst när man inte försöker så förbaskat mycket. Det är ju lätt hänt att det blir krystat och opersonligt. Om ni förstår. Det är så mycket roligare när det är lite hejjkon-bejjkon.

Nåja. Jag får helt enkelt bli bättre på det.
Här på jobbet finns det inte en möjlighet att jag kan ladda upp bilder eftersom jag inte får till min mobilblogg-funktion, men jag kan ju alltid textuppdatera på jobbet och avrunda med bilder på eftermiddagen/kvällen.
Jag är ju så jävla bra på att hålla mina löften när det gäller bloggen och bilder. Men jag får väl göra mitt bästa helt enkelt.

Ne. Nu ska jag och Jonas ta tag i vår gemensamma mail som bara ligger och ruttnar.

Ajöken möken.

Inga kommentarer: