måndag 18 juli 2011

last friday night!

Nae, dom spelade precis Katy Perrys "Laaast Friday night" och nu sitter den på hjärnan. Som en smäck. Ja ja, den är ju bra så det gör ingenting. Dock hade jag Lady GaGa's Edge of Glory på hjärnan när jag vaknade i morse. Är det inte konstigt? Lyssnade inte på den en enda gång igår och ändå var det den jag nynnade på så fort jag slog upp ögonen. Märkligt.

Ja. Tiden går som vanligt ganska snabbt trots att jag inte gör många knop. Hjälpte Lojen här på jobbet, pratade med en leverantör. Det är allt. Men det är också mer än vad jag gjorde hela förra veckan. Sjukt.
Vi pratade om man inte skulle ta och jobba skift nu när det är så lugnt. Någon tar förmiddagen och en eftermiddag. Men det kanske inte är så bra iofs, men vore smidigt och underbart om det var så! Hehe.

Ikväll kommer min fina brutta Elin på besök, ska bjussa på middag. Frågan e bara vad. Blir väl kyckling o broccoli som vanligt. Men det är gott så det gör väl ingenting egentligen.

Funderar på att ladda ner Mad Men också, eftersom Elin inte slutar förrän 19:10 så hinner jag se en hel del. Hoppas det kommer vara regnigt och tråkigt så jag kan passa på att ligga hemma o glo på serier. Tråkig tjej va? Funderar på att ta ett sim-pass på Nordis också. Dock kommer alla norrmän vara där om det skulle vara regnigt väder så det skippar jag nog kanske. Hehe.

Nae. Nu ska jag hämta vatten och sen ta en rök. Busy woman. Oj oj oj.

Ajöken möken

Inga kommentarer: