måndag 18 juli 2011

1000 inlägg, woop woop!

Okey. Mitt 1000e inlägg.
Jag har inga bilder att ladda upp, så någon resumé är det inte frågan om.

Helgen har varit alldeles alldeles underbar. Bästa helgen på länge. I slutändan var allt äkta, bra och inga falska förhoppningar. Jag vaknade inte upp på söndag med bakisångest, jag var så glad.
Men jag börjar i fredags.
Slutade kring 14, tidigare än väntat. Skönt som fasen ska jag ta och berätta. Promenerade till stan och mötte Becki, tog en latte på Hanssons o surrade på. Kul o träffa henne igen!
Sen promenerade jag hem till Fagge och hängde där. Käkade grillat, åt en jättegod jordgubbstårta och spelade kort hela familjen (utom Hannes). Jättemysigt.
Promenerade in till stan, köpte godis och knallade sen till Elin o Robin där det vankades fredagsmys. Såg film o myste på. Så skönt. Var längesen vi hade ett traditionellt fredagsmys. I höstas hade vi fredagsmys varenda fredag. Var så jäkla skönt. Då var det verkligen fredag. Hehe.
Vaknade rätt sent på lördag, men det var skönt att få sova ut!
Polymasade på, drack kaffe och lyssnade på P3. Promenerade sen till Fagge. Har fått för mig att jag blivit fet så nu har jag bestämt mig för att promenera var jag än ska, förutom till jobbet; hit cyklar jag fortfarande för att vara mer tidseffektiv. Jag vet inte om jag har gått upp i vikt, men det känns som det så då är det bara ut och röra på döfläsket.
Iaf. Lördag. Var på Fagge hela dagen då också. Myste på, spelade kort, drack kaffe, myste med Maja, åt jordgubbar, kastade pil och slappade. Så jäkla skönt.
Käkade middag, sen cyklade jag o Dadde till mig (eller Dadde cyklade, jag åkte bak på paketisen) för att ladda för party!
Kenny anslös, sedan även Anna. Vi spelade kort, surrade och blev fulla! Ranglade till Bränna, mötte upp Sara o company. Där drack vi öl, dansade, surrade och hade så jävla roligt! Längesen jag hade så kul på Bränna!! Inget tjaffs, inget kukkelimukk, inga bistra miner utan bara trevligt och roligt! Träffade folk jag kände som jag dessutom var i skick att sitta ner o surra med. Det var längesen, haha. Annars har jag alltid varit så jävla Jörgen att jag inte klarat av att hålla ett normalt samtal. Hehe.
Riktigt jävla skönt!
Kom hem kring 3-½4 och gick o la mig direkt. Var inte bakis, men hade däremot lite ont i skallen men det fixade Treo så sen var det bara att ta Daddes cykel o ta sig mot Fagge igen.
Busade, kastade pil, tittade på tv, drack kaffe, surrade, käkade middag och hade filmkväll. Värsta myshelgen. Hängt mycket med min familj. Ett under att vi hållt sams. Annars brukar vi ryka ihop direkt. Men nu har vi kommit överens allihop. Haha. Plötsligt händer det.

Idag är det då alltså måndag igen. Ladda inför sista veckan, för sen har jag ledigvecka! Fan så jävla skööööööööönt!!!

Nu ska jag surfa vidare här, klura på en skrämseltaktik för offret som är tillbaka från semestern. Hehe.

Ajöken möken

Inga kommentarer: