måndag 18 juli 2011

Can't find an entrance

Jag vet inte riktigt ifall det är så de sjunger i den där låten de brukar spela på P3. Men i min värld sjunger de precis så som jag skrev där ovanför- Can't find an entrance. Jag tänker inte analysera ytterligare i vad låten handlar om. Jag låter det vara så där. Because I can't find an entrance.
Fast det låter mäkta konstigt. Those Dancing Days heter artisterna tydligen.

Äh. Nu lämnar vi det där. (Coconut Tree på radion och jag är glad!)

Jag tänkte bara säga att här är allt samma lika. Jag har surfat lite mer, surrat med Niclas o Jonas. Lojen kom förbi igen. Annars. Ne. Inköpsfronten intet nytt.
Dock verkar det som att jag är anställd nu. Det var ju skönt. Dock får jag vänta till nästa månad på min lön, men det kanske är värt det? Dubbla FM-löner och semesterersättning från Proffice. Jag vet inte vad ni säger men i mina öron låter det bara finnemang.
Verkar inte som att min och McDickens Kroatien-resa blir av heller. Mest pga detta med lönen. Men lite annat också. Men mest har jag inte råd helt enkelt. Har rekorddåligt med pengar just nu. Dock är det ingenting jag tänker deppa eller stressa över eftersom jag vet att det löser sig så snart jag får min lön. Vilket inte är så länge kvar.
Så det är ju fint. Tycker jag.

Ja. Nä men nu ska jag gå ut och röka. Sen ska jag fortsätta med ingenting. Så är det med det.

Ajöken möken

Inga kommentarer: