tisdag 12 juli 2011

...and I'm like WTF?

Tisdag idag. Känns rätt okej. Men det är väl för att jag är utvilad för första gången på flera veckor. Gick och la mig kl 22 och läste till 22:30, sen somnade jag på två sekunder och jag skämtar inte. Vaknade halv 4 imorse och var helt övertygad om att klockan var halv 9. Känslan av att sen få somna om i två o en halv timma till går inte att beskriva!

Som ni märker är det väldigt lugnt här på jobbet. Första gången jag vågar mig in och blogga, men det finns verkligen ingenting att göra. Igår surfade vi hela dagen, spelade på telefonerna och tog två samtal. (Bägge vad frågor om vilka som jobbade och vilka som hade semester.. värt.) Det känns skönt att ha lugnt, men ändå fruktansvärt drygt, som ni kanske förstår. Att tiden går känns helt sjukt. Jag menar, hur snabbt gick inte förra veckan? Vad gjorde vi? Samma som nu; ingenting. Helt jäkla otroligt.

Annars då? Jeuudå. Det känns bra nu. Jag mår bra. Saknar ingenting. Mår inte dåligt, har inte ont någonstans, inget svin att våndas över, ingen depression. Smooth sailing så att säga. Fast jag ska väl inte gnälla. Snart kommer höstdepressionen med allt vad det innebär ;)
Nä. Nu ska jag inte vara sån. Det är fortfarande länge kvar av sommaren så förhoppningsvis hinner jag vara nöjd ett tag till.

Åhh, nu spelar dom min favoritlåt på radion, Alicia Keys- No One.

"When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain"

Ha de gött, nu skall jag återgå till .... ingenting.

Ajöken möken

Inga kommentarer: