torsdag 14 juli 2011

Herroou

Torsdag idag. Skönt för dom som gillar torsdagar, det gör inte jag. Men jag får väl glädja mig åt att det är fredag imorgon.

Var en riktigt soft dag igår ändå. Åkte direkt från jobbet till Fagge. Eftersom morsan o farsan inte är hemma ännu, så kunde vi (jag, Dadde o Henke) sitta ute och röka hur länge o mycket vi ville. Så jäkla underbart. Vi spelade kort, drack kaffe, åt jordgubbar (direkt från landet!) och skrattade en himla massa. Spårade killar det där. Hehe. Givetvis förlorade jag samtliga omgångar, men ingen var förvånad då kortspel är jävligt roligt. Dock är jag ingen talang.
Det är sjukt underskattat att spela kort. Ofta ska man ju GÖRA saker när man umgås, men det är ju fan minst lika soft att spela kort bara? Varför gör man inte det oftare? Jag och Elin konstaterade detta på midsommarafton, då vi också spelade en hel del kort. Nej, hörni! kortspel måste det bli mer av, det är så sjukt kul och rofyllt!

Annars hann jag inte med så mycket mer igår, åkte hem, tog hand om tvätten och duschade. Sen var det bara att gå o sova. Somnade lite sent (kring 23) men det gick bra imorse ändå.
Torsdagstrött är jag givetvis. Men inte så farligt.

Planen idag är att försöka få dagen att gå, ta sista timman fys och sen promenera till Fagge. Jag tror morsan o farsan kommer hem idag! Tjihoo! :)
Saknar mongosarna lite!

Nu ska jag fortsätta surfa.... busy woman.

Ajöken möken

Inga kommentarer: