onsdag 13 juli 2011

En till lista!

LISTAT MITT LIV

Fullständigt namn? Linnea W. Muskos
Exakt ålder? 22 år och 6 månader ungefär.
Vart bor du? Boden.
Bor tillsammans med? Jag bor själv! Oh så skönt.
Husdjur? Majdimola som hälsar på ibland.
Färg på ditt hus? Tegel.
När är du född? 17:e januari 1989
Klass? Haha klass? Medelklass kanske? Nae. Inte vet jag.
Vilket år tar du studenten? 2008.
Något jobb? Yes box!
När gick du upp i morse? 07:00.
När ska du sova ikväll? Kring 22 brukar jag försöka lägga mig.
Duschat idag? Nee, duschar alltid på kvällen för att spara så mycket tid som möjligt på morgnen :P
Kramat någon idag? Neii.
Pussat någon idag? Nää....
Vad har du ätit idag? Två Finncrisp, en banan och sen lunch.
Dagens klädsel? 3/4-byxor, t-shirt och Adidaströja. Lite sportish.
Dagens smink? Mascara.
Dagens sötnos? Jag själv! Haha. Nä, har ingen sån.
Dagens roligaste? Det är onsdag eftermiddag; halva veckan har gått!

SOCIALT
Har du många vänner? Jag har norpat de bästa ;)
Hur många har du kysst? Hahaha fyfan
Vem kramade du senast? Kenny tror jag baskemig.
Hur många har du haft sex med? 1150. Nae, inte fan skriver jag det här?!
Hur många har varit otrogna med dig? Ingen hoppas jag
Har du pojk-/flickvän? Nope, I'm a single lady!
Vem pratade du med i telefon senast? En tjej från Upphandlingen nere i Sthlm.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Av Sara och vi diskuterade helgen.

FAVORIT
Film? Finns så många bra, men en som alltid funkar är The Big Lebowski. Haha.
Låt? Samma här, finns så många bra! Allt beror på humör.
Mat? Oj oj oj. Morsans köttfärssås är ju kickass, sen gillar jag även palt givetvis som den norrlänning jag är... Tacos.. mycket gott!
Dryck? Vin, öl, kaffe, vatten, mjölk.
Färg? Svart, funkar till allt.
Stad? På sommaren är faktiskt Stockholm min favoritstad.
Land? Sverige, haha. Har inte besökt så många länder så får stå för det. Annars verkar ju USA vara ett fascinerande stört land, England verkar häftigt.
Ämne i skolan? Histoia/religion.
År? 2010 var fan bäst hittills i det stora hela.

SENASTE
Personen du tänkte på? Sara för jag sms:ade henne ;P
Personen du kysste? "Mannen i mitt liv".
Gången du spydde? I lördags......
Gången du grät? I måndags när jag såg La Vie En Rose.
Pizzan du åt? I lördags, Vesuvio med kebabdressing. MUMS.
Gången du var i Göteborg? Har aldrig varit där!
Gången du var i Stockholm? I januari.
Gången du var full? I helgen :P
Gången du var hög? -
Personen som såg dig gråta? Hrm. Catti! Vi lyssnade på en sorglig låt och vi grinade som två barn båda två.

ANTINGEN ELLER
Svart eller vitt? Svart såklart
Hund eller katt? Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på humör, jag behöver båda. Festar på helgen och myser på veckorna ;) Haha.
Tv-spel eller datorspel? Tv-spel.
Singel eller upptagen? Båda har väl sina tjusningar. Men just nu vill jag nog vara singel.
Hångla eller puss? Haha kyssar säger jag. Hångla låter äckligt.
Lunarstorm, helgon eller Playahead? Hade Lunarstorm väldigt länge, men senast var det Helgon som gällde.
Ragga eller bli uppraggad? Hahaha jag raggar!
Big Brother eller Paradise Hotel? Åhh!! BÅDA!!
Svart hår eller blont? Brunt.
Blåa ögon eller bruna? Bruna!!
Choklad eller lakrits? Choklad... och lakrits.
Göteborg eller Stockholm? Stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
Coca cola eller fanta? Cola.
Pizza eller kebab? Båda.
Randigt eller prickigt? Randigt.
Älska eller älskas? Båda.
Leva eller dö? Leva.

ANTAL
Personer du älskar? Familj, vänner..
Personer du hatar? Lägger inte ner energi på att hata folk.
Pojk-/flickvänner du haft? 2 seriösa kan man väl säga?
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Haha jösses.
Festivaler du varit på/ska på detta året? Ska väl på LK o PDOL. Det som är planerat.
Gånger du haft minnesluckor? Haha, ett par..
Gånger du varit hög? -
Personer du saknar just nu? Petter saknar jag varje dag. Sen saknar jag mamma o pappa. Haha.
Gånger ditt hjärta brustit? På riktigt, riktigt är det nog.. två-tre ggr kanske.

VEM
Vill du kyssa nu? Ingen är värd mina kyssar!
Ska du träffa imorgon? Arbetskamrater.
Sjöng du senast för? Hrm, David o Catti tror jag.
Hade du senast en msn konversation med? Åh, gud det kommer jag inte ihåg. Så längesen jag satt på MSN.
Spelade du tv-spel med senast? Hannes tror jag
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Elin!
Vill du kasta en sten i huvudet på? Idioter.
Förtjänar att dö? Alla mördare, våldtäktsmän & rattfyllon.
Är söt? Jag, tihihihihih
Vill du sova jämte inatt? Ingen alls!

VAD
Gör dig glad? Mina vänner och familjen.
Gör dig ledsen? Falska och elaka människor.
Vad vill du helst göra nu? Cykla till Fagge och äta jordgubbar!
Önskar du att du slapp göra? Diska, städa & tvätta. Borsta tänderna.
Vill du ha nu? Pengar.
Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar!
Längtar du till? Helgen!
Tycker du om dina betyg? Dom var rätt bra.
Ångrar du i ditt liv? Inte något alls. Man ska inte ångra saker och ting.
Är det bästa som hänt dig? Oh, så mycket.
Hur mycket är klockan? 13:00.

Inga kommentarer: