torsdag 16 juni 2011

Let's dance to Joy Division


Okej. Jag vet. Jag har varit jättedålig på att blogga. Fy fan för mig.
Till mitt försvar så har det varit fullt ös och har det inte varit fullt ös så har jag haft annat för mig.
Men okej.
Jag börjar från förra veckan. Fan vad jag HATAR såna här summeringar, men det är för min egen skull. Fan. Hatar glappen nästan ännu mer. Men ja ja.
Nu kör vi.

Okej.

Vad har hänt? Det har varit STEKHETT. Skitvarmt hela förra veckan. Sinnessjukt. Man orkade inte göra något alls. På tisdagen hängde jag med Martin har jag för mig. Då käkade vi glassmiddag på Rönkan och promenerade en sväng, sen kollade vi fotboll o drack öl. Jag försöker väcka den lilla straight-genen till liv i honom ;) Hahaha nä då. Men det var roligt, som vanligt!
Sen på onsdagen, ja vad gjorde jag då. Svettades säkert som en gris. Jag hängde väl kanske med Elin eller Sara, promenade eller nåt. Juste! Det kan väl kanske ha varit då jag o Sara hängde på Kvarnis (eller ja där mellan Bränna o Kvarnis). Drack latte o solen o funderade på livet. Drog raggen o jagade ambulans. Ja. Det kan ha varit då. Det var skojsigt.
På torsdagen var det schtek så då hade jag, Elin, Martin o Sara picknick på Kvarnis. Mysigt värre att äta middag utomhus. Alltså på en filt! Händer ju inte direkt så superofta kanske. Ne.

Ja. Sen var det fredag och det var 150miljonertriljonerbabiljoner grader varmt ute. Skitjobbigt. Men då åkte jag ut till Bredåker och begravde Fussis aska. Det var ganska jobbigt på sitt sätt men skönt att träffa Annica o Janne, sen alla andra såklart. Saknade ju Petter såklart. Men nu har jag fått en punkt och det känns så jävla skönt.
Såklart kommer jag åka ut o hälsa på Annica o Janne och Oscar. De betyder mycket för mig. Så det är klart. Sen pratade jag o Annica om att träffas över en kaffe eller så och så får det väl bli då. :)
Ptja, när jag kom hem därifrån så knallade jag till McDicken där det vankades lite galej. Vi drack vin o surrade. Sen gick vi till Bränna o HELVETE vad folk det var. Riktigt kul! Supertrevligt!

Ptja. På lördagen hetsade jag som ett psykfall. Handlade, handlade, handlade i värmen. 150miljonertriljonerenbabiljon grader varmt då också. Var helt svettig. Köpte också balkongmöbler. Det var behövligt. Riktigt fina!
Sen åkte jag, Dadde, Hannes o Catti till Alder o premiärbadade. Inte så jävla kallt. Men jag är ju störd så jag badar i vilket fall. Enda gången vi verkligen bara doppade oss var i Vättern. Sveriges största sjö. Kallare än havet tamefan. Sjukt.
Ja ja ja. Sen tagga för Farmen. Ös vart det men inte så mycket ös som jag hade förväntat mig. Ville ha mer kaos och drama. Men det kanske var bra med en städad fest. Vad vet väl jag? :)

På söndag sov jag länge sen åkte jag till Fagge, hade ont i nacken av allt headbangande på Farmne. Haha. Lyckat. Av E-Type liksom? Ja ja ja. Charmigt det också gissar jag.

Sen har jag jobbat, hängt med brudarna och så där. Har inte hänt så mycket i veckan. Rätt skönt. Promenerade med mamma igår. Satt på Bränna med Sara. Så det var najs.
Idag ska jag promenera med Elin, sen plocka och städa o så där inför imorgon när vi ska förkröka här innan vårfesten på I19. Ska bli så jävla roligt! Längtar :)

Ja nä nu ska jag diska undan o ta tag i tvätten nere i stugis.

Ajöken möken!

Inga kommentarer: