måndag 6 juni 2011

....

Kvällen innan, piffig o fräsch. Nöjd med sminket.
Dagen efter. Sliten. Full. Bakis. Dålig. Bakfylleångest.

Lördagens fest var en riktig fest. Jag var alldeles för full. Alldeles för jävla full. Usch. Pinsamt. Men det var roligt och folk skrattade nog åt mig och mitt absolut 100% pinsamma beteende. Nästa helg ska jag vara Farmen-full men inte så DÄR full. Längesen jag var så jävla kanon i arslet alltså. Svinaktig var jag. Haha. Ångesten har inte riktigt släppt ännu.
Jag var inte dum eller elak. Eller ja, dum som i korkad. Men inte dum som i elak.
Nu lämnar vi det. BLÄ.

Skön ledighet. Skön skön skön.

Idag klev jag upp 8 o promenerade med morsan, sen var jag där o åt frukost osv. Sen gick jag hem igen, solade ett tag, blev rastlös o åkte tillbaka. En sån där tråkig dag egentligen. Underbart väder, men det hjälpte inte då jag helst av allt ville åka till Bahamas. Skäms fortfarande. Haha.

Nä.
Nu ska jag försöka tagga för jobb imorgon. Känns SÅDÄR.

Gullig bild på Majdo från idag.

Ajöken möken

Inga kommentarer: