torsdag 19 maj 2011

Torsdag

Jaha, så var den veckan snart slut. Fan vad fort det har gått.
I måndags hade vi möte nästan hela dagen och sen gick den dan bort. Tisdagen försvann, likaså onsdagen och även idag. Hade väntat mig en lång och seg vecka eftersom vi har After Work imorgon med Proffice-tjejerna från lön. Känns riktigt roligt och spännande! Så himla roligt att få träffa (nästan) alla igen! Herregud vad jag gillar de där brudarna! Några FMLOG:are kommer också så det ska bli riktigt roligt! :)

Idag planerar jag en skön kväll på soffan, med choklad i vanlig ordning. Sjuka choklad-cravings innan/under/efter PMS. Dvs, konstant chokladätande i ungefär en vecka. Haha. Det är gott, men inte särskilt nyttigt så jag funderar på att ta en promenad idag. Kanske skulle morsan följa med, gör hon det inte så orkar jag nog inte gå ut. Men vi får se. Kanske går jag själv ändå även om det känns väldigt segt just nu.

Annars är det bra här, dagarna flyger förbi och lika glad är jag för det. Ser framemot min ledigvecka som är i slutet av juni. Håller tummarna på ny tjänst (samma jobb, bara annan anställning). Blir ingen roadtrip heller. Blev lite dyrare än planerat och dåligt med ledighet för tjejerna. Så helgen efter midsommar blir Boden Alive som annars. En redig fylla! Känns rätt okej ändå måste jag säga :) Vi har planerat in massa kul ändå, such as: Luleå Kalaset, Trästocks, PDOL o massa annat skoj! Blir nog en bra sommar ändå. Hoppas jag. Ja ja ja.

Nu ringde mamsen så promenaden blir av. Det var ju bra. Jag behöver röra på mig...

Nä nu ska jag äta lite choklad innan vi ska gå!

Hoppas allt är bra med er!

Ajöken möken

Inga kommentarer: